Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ετοιμαστηκαμε για τον χειμωνα...

Έδω και δέκα μέρες προσπαθώ να ετοιμάσω τα μελισσάκια μου για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του Χειμώνα.Έτσι λοιπόν έκανα μια σειρά εργασιών για να τα βοηθήσω να ''ξεχειμάσουν''...
  • Κατέβασα τα πατώματα
  • Έλεγχος ποσότητας τροφής και γύρης
  • Τοποθέτηση κερόπανου πάνω στα πλαίσια 
Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπόρεσα να κατεβάσω όλα τα πατώματα επειδή είχαν πολλά μέλια,γύρη αλλά και γόνο σε ορισμένα απ'αυτά.Όλα τα μελίσσια στο γονοθάλαμο έχουν σφραγισμένο μέλι και γύρη και τουλάχιστον 5 πλαίσια με γόνο(εκτός από ένα με ελλατωματική βασίλισσα).Το πιο δυνατό απ'όλα έχει 12 πλαίσια με γόνο.Και στο τέλος έβαλα και τα κερόπανα απο βαμβακερό ύφασμα για περισσότερη ζέστη και απορόφηση της υγρασίας.
Άπο τα 10 χρόνια που ασχολούμε με την μελισσοκομία,πρώτη φορά τα μελίσσια μου είναι τόσο ''δυνατά''τέτοια εποχή.
Το κακό είναι ότι δεν είχα μαζί μου φωτογραφική μηχανή(την ξέχασα).
Χρήστος Αντωνόπουλος
Λουτρό Λάρισας
6978694848(w.u)

4 σχόλια:

  1. Χρήστο που τα είχες και έγιναν αρκούδια???
    Καλό χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο Χειμωνα επισης,Ευαγγελε.
    τα εχω απο αρχες Ιουλιου στο Λουτρο Λαρισας,το χωριο μου.
    απλα φετος δουλεψανε παρα πολυ δυνατα,σε βαθμο που εχω κι εγω εκπλαγη.
    και ακομα δουλευυουν πολυ καλα για την εποχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Και για την ονομαστική σου εορτή πολύχρονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή