Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

σε Κοζιακα και Κισσαβο

Τις δυο προηγούμενες μέρες έκανα επιθεώρηση τα μελισσάκια μου,που έχω στα βούνα για να δουλέψουν τον έλατο.
  1. στον Κόζιακα: Πρώτα θα σας πώ για τον Κόζιακα,ορεινά Τρίκαλα,όπου ναι μεν τα μελίσσια δουλεύουν όχι με μεγάλη ένταση δε.Τρέχουν μέλια από τα πλαίσια όχι όμως μεγάλες ποσότητες.Μαζεύουν και αρκετές γύρες με αποτέλεσμα να έχουν ικανοποιητικούς γόνους,αν αναλογιστούμε και τον κακό καιρό που δεν τα άφησε να δουλέψουν αρκετές μέρες.
  2. στον Κίσσαβο: Ανάλογη περίπου είναι και η κατάσταση στον Κίσσαβο,απλά είναι πιό πολλά τα μέλια και δουλέψανε καλύτερα και μερικά κέρια που είχα βάλει.
Σε γενικές γραμμές,εγώ προσωπικά ειμαί πόλυ δυσαρεστημένος από τις καιρικές συνθήκες,που δεν αφήσανε τα μελίσσια να δουλέψουν ολόκληρη την Άνοιξη με καλό ρυθμό γι'αυτό έχω και ελάχιστα(ως τώρα)μέλια.
Από αυτά που ακούω και διαβάζω ο έλατος φέτος θα μας δυσκολέψει.
Χρήστος Αντωνόπουλος-Λάρισα

5 σχόλια:

  1. asta xristo xalia ston elatoki edw sti limni plastira,eftixos pou ta piga stis kastanies kai kati kanoune.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρήστο
    Από έλατο δεν ξέρω.
    Αλλά ο Θεοδόσης λέει πρώτα δίνει και μετά τα πηγαίνουμε.
    Αφού τα χώρισες στα δύο γιατί δεν πήγαινες το ένα σε Καστανιά-Φλαμουριά και μετά Πεύκο.
    Στη παραλία Λάρισας στο Κίσσαβο έχει κάτι υπεραιωνόβιες Φλαμουριές παρέα με καστανιές.
    Επειδή όμως είδα ένα και μοναδικό Μελισσοκομείο, δεν κάνει να πω ακριβώς το τόπο.
    Φέτος η Καστανιά είναι όψιμη, από Παλαιό Παντελεήμονα προς Καλλιπεύκη ίσως κρατάνε καλά.
    Καλούς τρύγους να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή πάντα λέω οτι όλα τα φτιάχνει ο καιρός,ελπίζω να φτιάξει κι εμάς λίγο...
    Τάσο είναι γενικό το κακό φέτος με τον έλατο.
    Φώτη υπομονή έχω πολύ.
    Γιάννη ο σχεδιασμός ήτανε να πάει το ένα κοπάδι στα κάστανα,αλλά για άλλους λόγους δεν έκατσε.Του χρόνου θα έχω σίγουρα στις καστανιές.Έχω βρεί είδη και μέρος σε περιβόλι ενός φίλου.
    Καλά μέλια και σε σας.
    Αντωνοπουλος Χρηστος-Λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρηστο τις ευχες μου για ολα τα παιδια!!!

    μπραβο σε ολους που μας ενημερωνουν!

    θα συμφωνησω με τον Φωτη και τον Γιαννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή