Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

jender


Να και το καινουριο μου jender...

6 σχόλια:

  1. ελπιζω να καταφερω πρωτα να πετυχω καλες βασιλισσες,και στη συνεχεια ισως παρω λιγο βασιλικο πολτο.Θα εμβολιασω και με βελονακι(πρωτη φορα)και το αγχος ειναι παρα πολυ μεγαλο.
    σε επομενες αναρτησεις θα σας γραψω για τα αποτελεσματα των εφαρμογων...
    ΚΑΘΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πληροφορία δεν έχω να δώσω μόνο αυτό αν δεν το έχεις βρει είδει... http://www.beenet.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=4&mode=thread&order=0&thold=0 .... και φυσικά ευχές για καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφού έχεις jender είναι πιο εύκολα .
    το βελονάκι θα σε δυσκολέψει.
    πέρασε το με λιώμενο κερί για να το πιάσουν πιο εύκολα οι μέλισσες .
    αν είσαι μερακλής δοκίμασε και το ezi-queen του "παπαβαγγελη" είναι πολύ καλύτερο , μονο που είναι λίγο ακριβότερο.
    άντε και καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρηστο τις ευχες μας!!!Την υπολοιπη διαδικασια,την γνωριζεις?Προετοιμασια μελισσιων,εναρξης,αποπερατωσης κ.λ.π.
    Ο,τι χρειαστεις ειμαστε εδω,ποιο βιβλιο διαβαζεις? Στην αρχη χρειαζεσαι βημα,βημα....παντως να ξερεις οπου σκονταψεις ειμαστε εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικη.Έχω γράψει για το πώς κάνουμε παραγωγή βασιλισσών με ζέντερ και νομίζω οτι θα σε βοηθήσει για το ξεκίνημα.Αν πάς στο μπλόκ μου στα εργαλεία θα το διαβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βγαζοντας απο την jender τα <> πως τα τοποθετουμε στα πλαισια για να τα δωσουμε στα μελισσακια?υπαρχει βεργα ειδικη οπως και με το βελονακι και κουμπωνουν πανω?ΒΟΗΘΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή